4:35

چ کنم، چیکار کنم، تو منو نشنااااختی، تو ببین به کیییی به چی عشق منو باااختییی، برو که بی حقیقتی، تو قلب من جااات نیست، اونقدر از تو دور شدم، ک دگ پیدااات نیست

اینو اولش بگم موضوع عشق و عاشقی نیست
داشتم از خودم می پرسیدم چ کنم چیکار کنم، که این عاهنگه اومد تو ذهنم، شعرو درست نوشتمش حالا؟
من دگ رررررد دادم 😆 از بس تلاشم به در بسته خورد
میخوام ی مدت هیچکاری نکنم، ببینم چی میشه، بیخیالِ بیخیال
می تونم؟ نمیدونم.

۱۲:۵۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اون یکی وبلاگم gryffindowr.blog.ir

تلگرام :
tnkrrbl@
࿐ ִֶָ⋆
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan