4:06

یه کتابی رو تازه تموم کردم، راجب خاطرات یه سرباز آلمانی تو جنگ جهانی دوم بود که از 9 تا 13 سالگی سرباز بوده.
چیزی که خیلی واسم جالب بود این بود که:
این آدم همیشه زیر بارونِ تیر و بمب جون سالم به در میبرد
خوب که از یه مکانی میرفت حالا به هر دلیلی، بمبارون اونجا شروع میشد
خونه ش بین اون همه خونه های اطرافش که تو بمبارون خراب شدن سالم موند
وقتی که چنتا بمب کنارش منفجر شد فقط پاش ترکش خورد، وقتی هم بردنش بیمارستان بهش گفتن میتونه بره خونه
و در آخر هم بعد جنگ پا میشه با دوستاش میره توی یه مغازه، وسایل نو برای خونه ش بار میکنه میاره ...
البته این کار تو اون زمان اصلا چیز بدی نبوده و اسمش دزدی نبوده
کلا به طرز معجزه آسایی همه چی واسش خوب پیش میره و جونش حفظ میشه.

۱۵:۳۵
🖤black swan 🖤
۱۴ بهمن ۰۱ , ۱۹:۰۵

عع اسم اون کتابه چیه ؟*-*

پاسخ :

می توان فراموش کرد
نوشته ی هانس ولفگانگ کخ
این کاناله رایگانشو گذاشته
books_audio668@
🖤black swan 🖤
۱۵ بهمن ۰۱ , ۱۸:۴۳

ممنون عزیزم ایشالله بعدا ب لیست قفسه کتابای وبم اضافش میکنم

ممنون

عع تل شه ؟ندارم ایشالله بعدا عزیزم

مرسی

پاسخ :

عاره تلگرامه
قرباووونت خواهش میکنم
🖤black swan 🖤
۱۶ بهمن ۰۱ , ۱۸:۲۸

پس هیشی تا بعد ک داشته باشمش خخخ

 

خدا نکنه گلم *-*

پاسخ :

تلگرام ک خیلی خوبه ک
^̮^
🖤black swan 🖤
۱۶ بهمن ۰۱ , ۲۲:۱۰

من ندالممم *-*

پاسخ :

من تلگرامو با هیچی عوض نمیکنم D:
🖤black swan 🖤
۱۷ بهمن ۰۱ , ۱۸:۵۳

من اصلا ندارمش خخخ

پاسخ :

تلگرام خیلی خوبه من روش تعصب دارم 🤣
🖤فهیمه 🖤
۲۱ بهمن ۰۱ , ۱۹:۲۹

جوون که خخخخ

پاسخ :

D:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اون یکی وبلاگم gryffindowr.blog.ir

تلگرام :
tnkrrbl@
࿐ ִֶָ⋆
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan