3:17

حقیقتا دیگه موندم چی درسته چی غلط
قبلا میگفتم ی سری چیزا صریحا غلطه
ولی الان کم کم داره نظرم عوض میشه،
دارم میرسم ب این جمله ک خیلی وقت پیش ی جا خوندمش:
همه چیز نسبی است.
چی میتونه نسبی نباشه ؟:/

۱۴:۰۷
ملوچک ..
۲۴ شهریور ۰۱ , ۱۴:۱۶

نمیشه گفت همه چیز نسبی هستش

بعضی چیزا غلطه مطلق هستش

پاسخ :

چیا غلط مطلقن مثلا ؟
ملوچک ..
۲۴ شهریور ۰۱ , ۱۶:۲۸

بی احترامی

خوردن حق بقیه

این دوتا مثاله

پاسخ :

اگه این اتفاقای ب ظاهر بد، نتیجه ی خوبی داشته باشه چی؟
مثلا یکی ک بهش بی احترامی شده یا حقش خورده شده، تلاش میکنه و بیشترشو ب دست میاره، جایگاه و لیاقت خودشو میشناسه
ی چیزی مثل روانشناسی معکوس ⁦ಠಿ_ಠ⁩
ملوچک ..
۲۴ شهریور ۰۱ , ۱۷:۱۲

اشتباه اشتباهه،به هر دلیلی باشه

اینا فقط دلایلی هست خودمون میگیم،خودمون رو گول بزنیم🙄

پاسخ :

خوردن چیزای حرام رو میگن بده ولی اگه گشنه و تشنه بودی میتونی بخوری عب نداره
قتل اشتباهه ولی دفاع از خودی ک باعث قتل شه نه
دروغ مصلحتی آزاده
انگار واسه همه چی ی تبصره هست، همه چی ب شرایط وابسته ست 🤠
نمیدونم بازم واقعا ⁦乁( •_• )ㄏ⁩
ملوچک ..
۲۴ شهریور ۰۱ , ۱۸:۰۳

من الان بی دلیل بیام شما رو بزنم درسته با اشتباه ؟

حالا اگه دلیل خاصی باشه که هیچ،حالت عادی اشتباه اشتباهه،شاید ۱۰ درصد توی زندگیمون هم پیش نیاد که از این بهونه ها استفاده کنیم😐

پاسخ :

خب منم دارم همینو میگم بستگی ب شرایط داره، همون حالت عادی و غیر عادی ک شما گفتین
چون ده درصد کمه باید بیخیالش شد؟ پس کی پاسخگوی سوال من باشه؟🤠
ملوچک ..
۲۴ شهریور ۰۱ , ۱۸:۲۵

ولمون کن دختر،داشتیم زندگیمون رو میکردیم

الان کی میخواد جواب این ذهن درگیر شده ی من رو بده😐😐

 

اره باید بیخیالش شد و بهش فک نکرد،که به خودمون اجازه ندیم انجام بدیم

بعضی چیزا فک کردن باعث میشه آروم آروم عادی سازی صورت بگیره

مث یه غورباقه که آروم آروم میپزه،سرت رو بلند میکنی میبینی ااااا چیزی نیست که من فلان اشتباه رو کنم 

پاسخ :

🤣
دقیقا، منم از همین عادی شدنش خیلی میترسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اون یکی وبلاگم gryffindowr.blog.ir

تلگرام :
tnkrrbl@
࿐ ִֶָ⋆
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan