3:10

امروز فهمیدم سه نفر دگ ب جز من وجود دارن ک با گربه ها بای بای میکنن
امروز رفته بودم بیرون جلوی چشمای خودم با این گربه بای بای کردن 🤣
خداروشکر، فک میکردم فقط منم laugh

۲۰:۴۰
فاطمه ...
۱۶ مرداد ۰۱ , ۲۰:۴۷

تو تنها نیستی 😂 منم هستم

پاسخ :

هشتک ما تنها نیستیم 😂😂
.. ...
۱۶ مرداد ۰۱ , ۲۱:۰۹

من با شغالا بای بای میکنم و از شنیدن صداشون خوشحال میشم😂👌

پاسخ :

عه؟😂
پس با همه حیوونا میشه بای بای کرد 😂😂
.. ...
۱۷ مرداد ۰۱ , ۰۰:۱۹

عااااااره بابا

الان چند متری چادرم داره صداشون میاد،از طرف شمام بای بای کردم😁

پاسخ :

مرسی 🤣✋
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اون یکی وبلاگم gryffindowr.blog.ir

تلگرام :
tnkrrbl@
࿐ ִֶָ⋆
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan